Mogelijkheden

Mogelijkheden

Narrowcasting is simpelweg specifieke informatie delen met een specifieke doelgroep, op een specifieke tijd en plaats. In tegenstelling tot broadcasten, waarbij vaak een overbodig grote doelgroep wordt bereikt, kun je met narrowcasting de juiste doelgroep bereiken.

 

Narrowcasting kan heel breed worden ingezet en is voor elke onderneming een efficiënte manier om haar doelgroep te bereiken, zowel intern als extern.

 

Voorbeelden intern:

  • Verjaardagen collega’s 
  • Voorstellen nieuw personeel
  • Belangrijke targets/ KPI’s
  • Jubilea
  • Nieuwe producten / diensten
  • (lokaal) weerbericht 
  • (lokaal/regionaal) nieuws
  • Interne vacatures 
  • Verwelkomen gasten
  • Verkeersinformatie 
  • Weekoverzicht 
  • (ruimte) agenda
  • Livestreams

Narrowcasting kun je ook extern gebruiken. Zo kun je communiceren met klanten, patiënten, bezoekers, leveranciers, etc.

 

Voorbeelden extern:

  • Aanbiedingen of acties
  • Product- of merkfilmpjes 
  • Wachttijden
  • Sfeerbeelden
  • Sociale media 
  • Wachtverzachtende beelden
  • Braintrainers
  • Verkeersinformatie 
  • Reisinformatie 
  • Nieuwsbericht
  • Weerbericht

Interesse of een vraag? Neem dan contact met ons op!