Narrowcasting is het perfecte middel om grote groepen scholieren, studenten, ouders, bezoekers en docenten te informeren. Door narrowcasting bereik je grote groepen met relevante informatie over lesroosters, lokaalbezetting en evenementen. Zo kun je met narrowcasting bijvoorbeeld informatie delen over lestijden of uitval van lesuren of docenten. Door de schermen op strategische plekken, zoals in de kantine of bij de ingang, te plaatsen, creëer je een enorm bereik.
Toepassingen van narrowcasting in het onderwijs
De komst van online shopping mogelijkheden heeft geleid tot een afname van de verkoop bij fysieke winkels. Daarom is het van groot belang om iedere potentiële klant jouw winkel binnen te lokken. Wanneer ze jouw winkel zijn binnengetreden, moet je hen motiveren om een aankoop te doen. Door gebruik te maken van ons narrowcasting systeem breng je de juiste boodschap op het juiste moment. Dit levert een belangrijke bijdrage aan het beslissingsproces van de klant.
Allereerst wil je dat mensen jouw zaak binnentreden. Je kunt de aandacht trekken door narrowcasting systemen in de etalageruiten te plaatsen, om zo “awareness” te creëren voor jouw producten of diensten. In de winkel zelf kun je op de schermen acties uitlichten of productinformatie verstrekken. De inzet van narrowcasting draagt bij aan een positieve winkelbeleving voor de bezoeker. Narrowcasting verhoogt de beleving voor consumenten via geluid, licht, beeld en gevoel. Een goed gebruik van narrowcasting leidt tot een langer bezoek aan jouw winkel en meer aankopen.
Toepassingen van narrowcasting in de retail
Narrowcasting in de zorg is onmisbaar. Door narrowcasting in te zetten in de gezondheidszorg kun je medewerkers, patiënten en bezoekers continu informeren. De mogelijkheden zijn oneindig.
Continue communicatie via narrowcasting systemen bespaart veel tijd. Bovendien leg je de verbinding met de bezoeker.
Toepassingen van narrowcasting in de gezondheidszorg
Betrokken medewerkers zijn de sleutel tot succes. Een narrowcasting systeem is een ontzettend waardevolle toevoeging aan je interne communicatie. En een goede interne communicatie leidt tot meer tevredenheid en loyaliteit onder werknemers.
Een corporate tv-kanaal zorgt ervoor dat medewerkers geïnformeerd worden en hierdoor meer betrokken zijn. Geïnformeerde werknemers presteren beter en dragen met plezier een extra steentje bij aan je resultaten.
Toepassing van narrowcasting voor bedrijven
Binnen productiebedrijven en fabrieken is de interne communicatie vaak een uitdaging. De traditionele communicatiemiddelen als e-mail bereiken niet de juiste mensen op het juiste moment. Het tonen van dynamische content op tv-schermen is de ideale oplossing. Medewerkers kunnen snel en accuraat geïnformeerd worden en het is een goed hulpmiddel om de betrokkenheid van alle werknemers te vergroten.
Toepassing van narrowcasting in de productie en logistiek
Narrowcasting schermen zijn niet meer weg te denken uit sportscholen en fitnesscentra. In de sportschool vind je een ontzettend betrokken publiek. Laat de kans niet liggen om je boodschap te creëren. Creëer betrokkenheid onder je publiek en vertel ze alles over groepslessen, openingstijden, acties en het laatste nieuws.
Narrowcasting in sportscholen en fitnesscentra kan op verschillende manier ingezet worden. Je kunt schermen ophangen in de publieke ruimtes, de kantine of op het sportveld zelf. De mooiste sportmomenten zien jouw leden gewoon bij jou op het scherm.
Toepassing van narrowcasting in sportscholen en fitnesscentra
Een showroom is erop gericht om bezoekers te informeren en bezoekers de sfeer van uw product te laten ervaren. Bedrijven willen hun producen, oplossingen en diensten zo goed mogelijk presenteren. Met narrowcasting kun je jouw klanten verrassen en inspireren. Je kunt bezoekers informeren en up-to-date houden over acties, aanbiedingen en nieuwe producten of diensten. Met narrowcasting kun je laten zien wat je in huis hebt en verhoog je de winkelbeleving. Heb je een groot pand en heb je behoefte aan bewegwijzering? Ook hier schiet narrowcasting te hulp.
In de horeca is het belangrijk dat er een goede sfeer hangt. Als de sfeer goed is, zullen gasten sneller binnenstappen en langer blijven. Met narrowcasting kun je jouw gasten verwelkomen en vermaken, bijvoorbeeld door sfeervideo’s, live voetbalwedstrijden of het nieuws. Je kunt aanbiedingen, dagmenu’s, gerechten en recepten delen met je gasten. Producten die opvallen en uitgelicht worden, kunnen een stijging van de omzet stimuleren.
In de horecabranche maken de kleine dingen het verschil. Dat zijn de redenen dat mensen graag bij je terugkomen. Door te investeren in narrowcasting engage je met je publiek en voorzie je hen van belangrijke informatie. Laat in één oogopslag zien wat er op het menu staat, inclusief actuele prijzen.
In de makelaardij wil je gezien worden. Met een narrowcasting systeem kun je jouw woningaanbod goed tentoonstellen en eenvoudig updaten. Trek de aandacht van voorbijgangers door een narrowcasting schermen in de etalage of maak een slideshow van huizen die je momenteel op de markt hebt staan. Laat zien wat al verkocht hebt en wat klanten van de service vonden.
Toepassing van narrowcasting in de vastgoed branche
Terwijl jouw publiek vol verwachting wacht op de voorstelling informeer je hen over alle activiteiten binnen jouw theater of cultuurhuis. Inspireer en informeer jouw publiek met dynamische content. Bewegend beeld trekt mensen aan. Toon jouw voorstellingen via etalageschermen aan voorbijgangers en trek meer bezoekers aan.